Zpracování mzdové

a personální agendy

V oblasti mezd a personalistiky zajišťujeme, aby vaše firma byla vždy v souladu s legislativou a zaměstnanci měli vše, co potřebují. Naše služby vám pomohou ušetřit čas a eliminovat starosti spojené s administrativou a legislativními změnami.

Poslat poptávku

Jak vám pomůžeme?

Zpracování mzdové

a personální agendy

V oblasti mezd a personalistiky zajišťujeme, aby vaše firma byla vždy v souladu s legislativou a zaměstnanci měli vše, co potřebují. Naše služby vám pomohou ušetřit čas a eliminovat starosti spojené s administrativou a legislativními změnami.

Poslat poptávku

Jak vám pomůžeme?

Jak funguje spolupráce s námi

Jak funguje spolupráce s námi

Go from design to site with Framer, the web builder for creative pros.

Proč zpracovat mzdovou a personální agendu externím dodavatelem?

Outsourcing mzdové agendy přináší řadu výhod, které vám umožní soustředit se na hlavní činnosti vaší firmy. Externí správa mezd zajišťuje nejen vyšší efektivitu, ale také eliminaci rizik spojených s chybami a neznalostí legislativních změn.

Mezi klíčové výhody patří:

Úspora času a nákladů: Žádné investice do vlastního mzdového oddělení.

Minimalizace rizik: Sledujeme legislativu a garantujeme správnost výpočtů.

Záruka důvěrnosti: Citlivé údaje o vašich zaměstnancích jsou v bezpečných rukou.

Flexibilita: Přizpůsobíme se vašim potřebám, ať jste malá firma nebo velká korporace.

Zajistíme pro vás plný rozsah mzdové a personální agendy

Veškerou administrativu, pro přijetí a nástup zaměstnance do pracovního poměru. Stejně tak pro pracovníky, kteří pracují na smlouvy mimo pracovní poměr.

Zajistíme pro klienta veškeré údaje o zaměstnancích, potřebné pro styk se všemi příslušnými úřady na základě platných zákonů.

Zajistíme přihlášky na příslušnou zdravotní pojišťovnu a na správu sociálního zabezpečení.

Za spoluúčasti zaměstnance zajistíme správné vyplnění prohlášení k dani z příjmu a zajištění všech dokladů. Provádíme každoroční kontrolu tohoto prohlášení.

Zajišťujeme veškerou agendu týkající se dovolených, neschopenek, mezd a exekucí na mzdy.

V únoru či březnu běžného roku provedeme zúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti pro zaměstnance, kteří o to v prohlášení požádají.

K 31.5. odešleme na správu sociálního zabezpečení všechny ELDZ pracovníků organizace.

Zajistíme veškerou administrativu týkající se ukončení pracovního poměru. Odhlásíme zaměstnance z příslušných úřadů a vydáme mu potřebná potvrzení.

Orientujeme se v oblasti zaměstnaneckých benefitů a evidujeme i případné nároky a limity u soukromého životního pojištění a penzijního připojištění.

Přizpůsobíme se vaší firmě a zvykům

Vaše dokumenty můžeme převzít ve vaší firmě, nebo v ní také pravidelně pracovat.

Ačkoli některé účetní systémy preferujeme, dokážeme se přizpůsobit systému, který vám vyhovuje.

Jsme vám kdykoli k dispozici na telefonu

Pro spolupráci s vám určíme hlavní kontaktní osobu, na kterou se můžete kdykoli obrátit - ať už půjde o radu k daním, mimořádný report, nebo cokoli dalšího.

Pokud nevíte, komu se ozvat, kontaktujte Nelu:

S Účetní kanceláří Šabacká spolupracujeme již několik let. Oceňuji především profesionální přístup, flexibilitu, vstřícnost a spolehlivost.

Ing. Lubomír Obr

KIN Machinery

S Účetní kanceláří Šabacká spolupracujeme již několik let. Oceňuji především profesionální přístup, flexibilitu, vstřícnost a spolehlivost.

Ing. Lubomír Obr

KIN Machinery

S Účetní kanceláří Šabacká spolupracujeme již několik let. Oceňuji především profesionální přístup, flexibilitu, vstřícnost a spolehlivost.

Ing. Lubomír Obr

KIN Machinery

Nejlepší doba pro změnu účetní kanceláře je právě teď

1

Dejte nám o sobě vědět

Vyplňte poptávkový formulář, nebo napište Nele na nela.hrazdirova@sabacka.cz, případně se ji ozvěte telefonicky na +420 739 665 967

2

Domluva spolupráce

Na společné schůzce se domluvíme na způsobu a podmínkách spolupráce. Seznámíte se s účetní, která se o vás bude starat.

3

Dáme se do toho

Přebíráme doklady a jdeme se pustit do spolupráce. Od teď se můžete spolehnout, že vše poběží hladce a můžete se věnovat vašemu podnikání.

Nejlepší doba pro změnu účetní kanceláře je právě teď

1

Dejte nám o sobě vědět

Vyplňte poptávkový formulář, nebo napište Nele na nela.hrazdirova@sabacka.cz, případně se ji ozvěte telefonicky na +420 739 665 967

2

Domluva spolupráce

Na společné schůzce se domluvíme na způsobu a podmínkách spolupráce. Seznámíte se s účetní, která se o vás bude starat.

3

Dáme se do toho

Přebíráme doklady a jdeme se pustit do spolupráce. Od teď se můžete spolehnout, že vše poběží hladce a můžete se věnovat vašemu podnikání.

Nejlepší doba pro změnu účetní kanceláře je právě teď

1

Dejte nám o sobě vědět

Vyplňte poptávkový formulář, nebo napište Nele na nela.hrazdirova@sabacka.cz, případně se ji ozvěte telefonicky na +420 739 665 967

2

Domluva spolupráce

Na společné schůzce se domluvíme na způsobu a podmínkách spolupráce. Seznámíte se s účetní, která se o vás bude starat.

3

Dáme se do toho

Přebíráme doklady a jdeme se pustit do spolupráce. Od teď se můžete spolehnout, že vše poběží hladce a můžete se věnovat vašemu podnikání.

Účetní kancelář Šabacká s.r.o.

Zvonařka 408/16,
617 00 Brno

Účetní kancelář Šabacká s.r.o.

Zvonařka 408/16,
617 00 Brno

Účetní kancelář Šabacká s.r.o.

Zvonařka 408/16,
617 00 Brno